Godkväll & glad påsk!

Igår, fredag bestod av lite crossåka, sedan gjorde jag stallet och vi åkte på påskmiddag hos Johans farbror och faster. Idag red jag medan Johan städade bilen, sedan bowlade vi med Johans familj och därefter var det miiddag hos min farmor.

Ärtan var hård och kantig idag, tanken var att jobba lite lös och mjukgörande med jogging och volter. Men hon var mer i luften än på marken och ville inte alls.. Hon ramlade bakom lod och jag fick inte alls med bakdelen som jag hade önskat, blev besviken på mig själv och avslutade när hon spände av och jobbade med mig istället för mot mig ett helt varv.. Men det behövs nog sådana dagar också.. Johan ställde upp och fotade så bjuder på några bilder från våra ljusa moment i passet!






 



Bytte även miljö för lite stillastående bilder






Kommentera här: